صداقه تعارف admin_belal_h_m

حكايه انسانه حزينه ومجروحــــــه 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا حكايه انسانه حزينه ومجروحــــــه 829894
ادارة المنتدي حكايه انسانه حزينه ومجروحــــــه 103798

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

حكايه انسانه حزينه ومجروحــــــه 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا حكايه انسانه حزينه ومجروحــــــه 829894
ادارة المنتدي حكايه انسانه حزينه ومجروحــــــه 103798

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

صداقه تعارف

حكايه انسانه حزينه ومجروحــــــه Nojoomcirta.com-e5a0a309cb

حكايه انسانه حزينه ومجروحــــــه Ououuo10
حكايه انسانه حزينه ومجروحــــــه Uuuo_o10

المواضيع الأخيرة

» موقع المجتمع الاسلامى
حكايه انسانه حزينه ومجروحــــــه Emptyالإثنين يناير 13, 2014 9:42 pm من طرف Admin

» الدعاء بأنتشار الاسلام
حكايه انسانه حزينه ومجروحــــــه Emptyالجمعة ديسمبر 20, 2013 5:03 am من طرف Admin

» ترتيب السور القرآنية حسب ترتيب نزول الوحي بها
حكايه انسانه حزينه ومجروحــــــه Emptyالسبت ديسمبر 14, 2013 11:09 pm من طرف Admin

» برنامج تصوير سطع المكتب وضبط الصورsnagit8
حكايه انسانه حزينه ومجروحــــــه Emptyالثلاثاء ديسمبر 03, 2013 8:15 pm من طرف Admin

» ارجو منكم الدعاء
حكايه انسانه حزينه ومجروحــــــه Emptyالأحد نوفمبر 24, 2013 6:34 pm من طرف Admin

» الملاحم والفتن (موقع الملاحم والفتن )http://alfetn.net/vb3/index.php?
حكايه انسانه حزينه ومجروحــــــه Emptyالأحد نوفمبر 17, 2013 8:16 pm من طرف admin_belal_h_m

» دورة إسعاف أولية - بيت التمريض.zip
حكايه انسانه حزينه ومجروحــــــه Emptyالأحد نوفمبر 03, 2013 7:17 am من طرف زائر

» دليل المواقع الاسلامية للاجانب
حكايه انسانه حزينه ومجروحــــــه Emptyالسبت أكتوبر 26, 2013 7:44 am من طرف Admin

» موسوعه القواميس الطبيه والقواميس
حكايه انسانه حزينه ومجروحــــــه Emptyالخميس أكتوبر 24, 2013 9:44 am من طرف Admin

التبادل الاعلاني

2 مشترك

حكايه انسانه حزينه ومجروحــــــه

MANOoOo

حكايه انسانه حزينه ومجروحــــــه Empty حكايه انسانه حزينه ومجروحــــــه

مُساهمة من طرف MANOoOo الأحد ديسمبر 06, 2009 8:32 am

بسم الله الرحمن الرحيم اعترافات قلب

شاف كتير من الدنيا
    ونفسه يتكلم و يقول اللي جواه.....
    الناس بتقول ان اي قلب مجروح مع مرور الوقت بيتداوي و بيرجع زي ما كان
    كأنه لسه قلب فاضي و جديد و لا شاف هم و لا شاف حزن وانا مش قادرة اصدق الحكايه دي لكن اللي عرفاه ومتاكدة منه ان القلب المجروح مهما عدت السنين عمرة ماهيرجع تاني زي ماكان لان جروح القلب كتير اوووووووي مش لازم جرح القل يكون من حب راح لا جرح القلب وكسرتو بتكون من الناس ومن الحب ومن الحياة*** كله احساس صعب اوي انك تبقا عايش بقلب مجروح بتلاقي قلبك بيتقطع وانت واقف ومش قادر تعمل حاجه عندك احاسيس كتير مش فاهمها او عارف مصدرها ومش عارف تهرب منها احساس بالضعف
    بالخوف
    احساس بألم فظيع
    ألم بيأن في قلبك ليل و نهار
    قلبك بينزف
    و بيتقطع قدام عنيك
    و بيتوجع
    وانت واقف مشلول مش عارف حتي تنقذ منه ولو جزء صغير زي مايكون محبوسه حاجه كبيرة اوي جواك زي مايكون متقيد بسلاسل عمرها ماهتتشال من عليك نفسك تصرخ نفسك تتحرك في اي اتجاة تاني غير اللي انت ماشي فيه نفسك تقول اااااااااة لكن الكلمه محبوسه في صدرك ومش قادر تطلعها يااااااة علي الحياة ياااااه علي الناس اللي مش بتحس بيك مهما كنت كويس معاهم بردو بيدسوك وعلي قسوة القلوب اللي حواليك وحياتك بتزيد تحطم يوم بعد يوم ***** وفجأة
    ييجي أمل
    ييجي حب
    يلملم الجرح
    ويداوي شوية بشوية
    تبتدي تحس
    تبتدي تحب
    يبتدي قلبك يدق من جديد
    تبدا جواك حياة جميلة و حلم صغير عاوز يرتوي بالحب علشان يكبر

وزي ما الحب جه فجأة بيروح بردو فجأة وتلاقي قلبك بعد ماابتدي يحس بالحياه ابتدي يموت اكتر من الاول والحياه تثبت ونظرتي ليها مابتتغيرش حاولت اغير منها بس للاسف مش راضيه تتعدل معايا قلبي يتألم ويموت ويصرخ من الا ااااة والالم زاد واصبح افظع من الاول حياه اتعودت ع جرح الناس فيه قلبي قرب يموت وعمرة ماهيحس بالامل في الحياه تاني فقدت الامل حتي قبل مااشوف ملامحه انا عايشه بس في الحقيقه مش عايشه وكل الناس عايشين بس لما ابص لنفسي في المرايا بلاقي انسانه محطمه من كل اللي حوالراح الامل
    راح الحب
    راح الحلم اللي كنت لسه هاتبدأ تحلمه
    راح الاحساس بالراحه اللي عيشته لأيام معدوده جوه سنين عمرك الطويلة اللي كلها ألم
    وتبص علي الناس اللي حواليك
    تلاقيهم عايشين
    بيضحكوا
    بيحبوا
    بيحلموا
    وأنت واقف مكانك
    مش قادر تنقذ قلبك اللي بيموت
    يه بلاقي حسد من غير روح بلاقي امال متكسرة ومتحطمه لآ انا قلبي مش بيموت انا قلبي خلاص مات مافيش احساس باي شئ حتي ولو كان صغير راحت كل حاجه في حياتي ضاعت الاحلام والامال ضاع كل شئ بس في حاجه انا بضحك وابتسامتي موجودة كل الناس اللي حواليه شيفاها بس من جوايا مكسورة ومجروحه ومتحطه بس انا بضحك وببين للناس ابتسامتي بخدعهم بيها ببين لهم ان عايشه ومبسوطه وفي الحقيقه حاجه تانيه تعبانه بتالم هقضي ايام وخلاص بتعدي عليا ليلها زي نهارها الم وتعب وندم وحسرة علي عمري اللي مقضياه في الحزن وعمرو مافرح ولو فرح فرحتو مش بتكمل يارتني زي الناس اللي حواليا ادوس علي اي حد برجلي ومش يهمني ياريت كان قلبي قاسي ياريت كنت حد تاني غير نفسي ياريت****** في سؤال بقا هسالو مش لقيه ليه اجابه يا تري في قلب تاني ممكن يكون حاسس بنفس احساسي ده؟؟
    انا اسفه لو طولت عليكم بس احساسي اكبر من اللي انا كتباه وقلبي مليان اهات اهو حياه وايام بنقضيها لحد مانموت اختكـــــــم مانو

عدل سابقا من قبل Admin في الثلاثاء ديسمبر 08, 2009 11:19 am عدل 1 مرات (السبب : حزف بعض الالفاظ والاسماء المخالفه للشرع)
    قلب الاسد
    قلب الاسد
    عضو نشيط

حكايه انسانه حزينه ومجروحــــــه Empty رد: حكايه انسانه حزينه ومجروحــــــه

مُساهمة من طرف قلب الاسد الجمعة أبريل 02, 2010 7:43 pm

اللهم صلى على سيدنا محمد وعلى ال سيدنا محمد كما صليت على سيدنا ابراهيم وال سيدنا ابراهيم انك حميد مجيد اللهم بارك على سيدنا محمد وعلى ال سيدنا محمد كما باركت على سيدنا ابراهيم وال سيدنا ابراهيم فى العالمين انك حميد مجيد

مواضيع مماثلة

-

الوقت/التاريخ الآن هو الخميس مارس 28, 2024 10:49 am